Proppelopp

fredag 21 november 2008

Tycka synd om sig själv...

Jag har ju vart med om en del saker i min barndom. Hade en kris när jag separerade och gick i terapi. Men efter ett tag så förstod jag att det var ju jag som måste välja om jag vill ha offerrollen eller om jag ville leva mitt liv.
Inte så enkelt men man har ju ett ansvar för sitt liv.

Är ju lätt å vara ett offer och tycka synd om sig. Älta sina problem om och om igen. Men man kan ju inte ändra det som vart, man kan ju bara leva i nuet.
Kan därför bli trött på människor i min närhet som hela tiden vill prata o älta sina problem men inte är villig och göra nåt åt det. Blir tröttsamt i längden. Så jag har slutat och lyssna på såna människor. Är ju bara å slösa på energi.

Nä nu orkar jag inte jiddra mer.
Ha en bra helg ,,,,,,,,,,,,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida