Proppelopp

söndag 11 januari 2009

Snart nio månader...


Snart är det niomånaders sen du föddes. Älskade lilla skrutt vad jag är glad i dig.... Å tänk snart är det tretton år sedan din bror föddes. Ni har gett mitt liv så mycket glädje ni två. Mina älskade ungar.






Välkommen Till Jorden



Det var den vackraste dagen i mitt livden morgonen du såg på mig och jag kände migså stolt som en människa kan bliden morgonen du såg på mig, och jag på dig
jag lyssnar efter dina andetagså lätta som en fjärils vinges slagjag ska alltid minnas den danjag ska alltid finnas här för dig
Du är välkommen till jordenvälkommen min vänMå lyckan följa med dig på din väg från himmelenför som en ängel har du landat här i vårat hemVälkommen till jorden min vän, välkommen hem
Allt känns så skört som trädens första bladnär våren ännu tvekar och slår tillbaksDu stannar väl du lovar att va kvarsom en del av min morgondag, vår morgondag
Jag lyssnar efter dina andetagså lätta som en fjärils vinges slagjag ska alltid minnas den danjag ska alltid finnas här för dig
Du är välkommen till jordenvälkommen min vänMå lyckan följa med dig på din väg från himmelenför som en ängel har du landat här i vårat hemVälkommen till jorden min vän, välkommen hem

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida